Recenzia na Underclass Hero

19. července 2010 v 21:14 | Lusinka ツ |  Všetko ostatné ♥
03.10.2007, 51:58 | Pop alternatívny rock / USA / The Island Def Jam /

Pozorní, bláznivo-slušní teenageri s citom pre pekné, svižné melódie. Charakteristika ako vyšitá, na tvorbu tria SUM 41. Originálny punkový booklet albumu Undreclass Hero skrýva muzičku, ktorá v žiadnom prípade nie je punková a už vôbec nie štýlotvorná. To ale neznamená, že jej počúvaním nemôžete stráviť báječných päťdesiat minút. Štrnásť (a jeden schovaný bonusový track), príjemne nadupaných a melodických skladbičiek na piatom albume tejto nevtierajúcej sa trojky nemá hluché miesta, i keď sa na tejto cestičke medzi pubertálnym garážovým "odvazom" a nabubrelým poprockom nedočkáte žiadnych zázrakov. Ale načo aj? Všetko tu už bolo, ale táto zmes greendayáckeho punku a britpopového citu pre melódiu proste naozaj funguje. "Gitarovka" obalená do výraznej omáčky skreslených zvukov, vrátane jednoduchej, ale dokonalej rytmiky a príjemných, naliehavých vokálov. Relatívna rýchlosť celého materiálu je vyvážená nádhernými melódiami, ktoré svedčia o vyzretosti hudobného ducha a hneď úvodná titulná skladba Underclass Hero je bez preháňania jedna z najpôsobivejších pesničiek, aj keď výrazne pripomína už spomínaný Green Day. Ďalšie skladby "len" dôstojne reprezentujú túto dosku i keď sa celá nesie v uvoľnenom tempe, pohodová hudba aj texty občas prinesú výbuchy gradujúcich úsekov. Album pôsobí celistvo a vyrovnane a kto sa dokáže naladiť na jeho mladistvú nôtu, bude odmenený zábavou a nie nudou.

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Čo si myslíte o skupine Sum 41?

JE SUPEEEEER :P 41.8% (205)
Je dobrá 13.5% (66)
Dá sa počúvať 10.8% (53)
Nemám ju rád/rada 10% (49)
Neznášam ju 10.8% (53)
Nepoznám ju 13.1% (64)

Komentáře

1 Myzaree Myzaree | Web | 19. července 2010 v 21:28 | Reagovat

tak to je naozaj super recenzia.. a som rada že ich skoro za nič nezvozili ale však ani nemajú prečo, lebo tento album sa aj mne naozaj páči.. a pochádzajú z neho moje najobľúbenejšie skladby od nich.

2 Myškyn NF :) Myškyn NF :) | Web | 19. července 2010 v 21:49 | Reagovat

Pěkná recenze, mají štěstí 8-)  :-?  :-D Jinak k tomu Stevovi nevím, kde jsem to četla v nějakém rozhovoru to sám říkal no :D:D, ale ta Rock and Roll snídaně je hustá :D a Cone vypadá taky dobře v těch blonďatých vlasech. Na Sum41.cz jsem se dozvěděla proč tam nemluví, protože prý nemá hrtan :D:D a toto si myslí Pain (Stevo) o Deryckovi "Pain si o Gunnerovi myslí, že je mentálně na nižší úrovni než ostatní. Podle něj jako malý spadl na hlavu a proto taky skoro vůbec nemluví" to mě dostalo, když jsem si to přečetla :D:D škoda, že s Pain For Pleasure skončili :-|

3 Myškyn NF :) Myškyn NF :) | Web | 19. července 2010 v 21:51 | Reagovat

Jejda a ještě jsem chtěla napsat, jak jsi komentovala ty fotky "Fuse Tv.." ten Stevovo výraz, že se normálně bojíš k tomu jsem chtěla napsat komentář "Nekoukej na mě nebo na tebe skočím a pokoušu tě", ale nejde mi to :(:D

4 Myškyn NF :) Myškyn NF :) | Web | 19. července 2010 v 22:16 | Reagovat

K tomu Pain For Pleasure prostě vymysleli krásnou historii a všechno :D:D a jinak jestli chceš mohla bych ti to poslat přes meila ten film ? Nebo přes icq, ale co si pamatuju nic mi nikdy nešlo odeslat :D:D Jojo Myšlenky zločince je detektivka taková no moderní .. a líbí se mi to pokaždé je tam jiný zločinec a vždy letí do jiného města, ale přitom se v jejich životech odehrává děj je to pěkné :) Jé Zoufalé manželky další můj oblíbený seriál, nebo Sběratelé kostí u vás se to jmenuje Kosti :), a animované jsou taky super např. Futurama , Simpsonovi :D